توجه به مراقبت های بهداشتی پیش از بازگشایی مدارس

به گزارش تور سریلانکا، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: اقدامات و مراقبت های بهداشتی لازم برای بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از سوی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان اهواز انجام گردد.

توجه به مراقبت های بهداشتی پیش از بازگشایی مدارس

سید مجید صالحی گفت: لایروبی جوی و جداول در شهر ها و روستا ها به وسیله شهرداری ها و دهیاری ها با نظارت کارشناسان مراکز بهداشت شرق و غرب به صورت کامل انجام و به فرمانداری گزارش گردد.

او می گوید: اکیپ های زنده گیری سگ های بلاصاحب فعال تر شوند، در معابر به ویژه اطراف مدارس و دانشگاه ها سریعتر جمع آوری صورت گیرد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز گفت: شهرداری ها با همکاری اتاق اصناف اهواز در جهت جلوگیری از شیوع بیماری ها خصوصا بیماری مالاریا، لاستیک های فرسوده انباشته شده را جمع آوری نمایند.

صالحی گفت: بخشداری ها و دهیاری ها همکاری لازم با اکیپ های اداره دامپزشکی اهواز برای عملیات پایش و مراقبت بیماری بروسلوز در جمعیت دامی روستا ها را داشته باشند.

به گفته او با توجه به پیشگیری از بیماری تب مالت، اداره دامپزشکی نسبت به اعلام مکان های مورد تایید و مجاز فروش شیرخامی دامی جهت استفاده اصناف لبنیات و بستنی فروشی ها به مراکز بهداشت اقدام کند.

صالحی گفت: اداره دامپزشکی، اتاق اصناف و مراکز بهداشت شرق و غرب نسبت به پایش توزیع شیرخام مجاز و پاستوریزه در اصناف مربوطه مانند کارگاه های لبنیات و بستنی فروشی ها اقدام و گزارش اقدامات صورت گرفته به بهداشت و فرمانداری ارسال گردد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 شهریور 1401 بروزرسانی: 31 شهریور 1401 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1489

به "توجه به مراقبت های بهداشتی پیش از بازگشایی مدارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به مراقبت های بهداشتی پیش از بازگشایی مدارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید