تور ارزان کانادا: وزیر مهاجرت کانادا آماده افزایش اهداف مهاجرتی است، خبر کانادا

به گزارش تور سریلانکا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سی آی سی نیوز، وزیر مهاجرت کانادا، آقای شان فریزر در تبادل نظر با خبرنگاران Bloomberg وToronto Star آمادگی خود را برای برطرف کمبود نیروی کار و افزایش سطح مهاجرت خاطرنشان کرد. کانادا در حال حاضر با کمبودهای شغلی قابل توجهی روبرو است که اصولا به علت کاهش تعداد مهاجران از خارج از کشور، در بحبوحه همه گیری کرونا می باشد.

تور ارزان کانادا: وزیر مهاجرت کانادا آماده افزایش اهداف مهاجرتی است، خبر کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

آقای مارکو مندیچینو، وزیر مهاجرت سابق، هدف پذیرش 401.000 مهاجر در سال 2021، 411.000 مورد در سال 2022 و 421.000 مهاجر دیگر در سال 2023 را در نظر گرفت. این بیشترین ظرفیت پذیرش مهاجر در طول تاریخ کانادا بوده است. آقای فریزر گفت که در صورت لزوم و آمادگی بازار کار کانادا، مایل به افزایش اهداف مهاجرتی کانادا است.

طرح ظرفیت پذیرش مهاجر سال های 2022 تا 2024 قرار است حداکثر تا روز 10 فوریه 2022 اعلام گردد.

به علاوه، شان فریزر در مصاحبه خود با Toronto Starبه صراحت در خصوص موانع فعلی صحبت کرد و اذعان داشت: هیچ چالشی پیش روی من نیست. وی بعلاوه با اشاره به حدود 1.8 میلیون درخواست مهاجرتی به تأخیر افتاده اظهار کرد این مشکل طی زمانی طولانی به وجود آمده و در بلندمدت حل خواهد شد.

وی اعلام نمود که درخواست های شهروندی در حال دیجیتالی شدن است و IRCC در پی رسیدگی به سایر درخواست های مهاجرتی تحت گروه مالی و گروه خانواده است. بیشترین تمرکز آقای فریزر بر اسکان مهاجران افغان بوده است. تا کنون 3500 افغان به عنوان پناهنده به کانادا آمده اند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: tour-srilanka.ir شناسه مطلب: 1226

به "تور ارزان کانادا: وزیر مهاجرت کانادا آماده افزایش اهداف مهاجرتی است، خبر کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کانادا: وزیر مهاجرت کانادا آماده افزایش اهداف مهاجرتی است، خبر کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید